Freitag, 22. Oktober 2010

Es isch da

Hurra es isch acho ;) Ich han mier eurei Iträg im Buechli agluegt, und wirde mini sache au ustusche ;)

Wird aber evtl es paar tag gah bis ich s wieder losschicke !

Ich han mich scho duregwühlt und mir es paar sache agluegt wo ich denn glaube wirde useneh ;...

Ganz ganz schad find ich das es nume eis reehli drinne gha het ! (aber wer weiss vilicht hets ja bim nechste mal nomal eis drinne, (Hetsch suscht eventuell lust zum öppis tusche liebi Patricia? also du würsch mier eis mache und ich dir öppis ander dri ztue)

Wenn ich das richtig verstande han sind alli binere 2. runde debi ? Denn bhalte mer d Rheiefolg bi !

Ich würd gern au no es chlises Bildi mache wo mer bi uns im Blog verlinke chönd, vilicht findet sich ja denn no meh wo würdet mitmache?

So ich wünsche euch es schöns tägli und ich gange huet abig mit mim schatz no einisch go wühle ;)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen