Dienstag, 19. Oktober 2010

da gahts widr s päckli wo mer so viel freud g macht het. vilä herzlichä dangg das ich ha dörfä derbi si . usglesä ha ich mir öppis wo ich schu immer mal ha wellä
dä obercooli chlöblisagg von patricia

und das süässä rehli au von der nähhäx 


und diä wunderschöni häkelkette von glasgrün
hach ich hätte ja am liebsten noch viel meh bhalten ein herzliches dankeschön und uf wiedergügs gugus grüsst

Kommentare:

  1. Coooool S päckli chunt wieder zu mier ;) ich freu freu freu freu mich ;)

    Bisch du bimene 2. Mal au wieder debi ?

    AntwortenLöschen
  2. sehr gern s hat mir mega spass gmacht de schünä sachä dörfä z bewunderä und i s gheimfach innä gügslä merci vielmal :-)

    AntwortenLöschen
  3. Es freut mich sehr, dass Dir meine Sachen so gut gefallen. Hatte ja offengesagt bedenken, dass einige meinen, Plüschtiere gehören nicht rein. Was für ein Glück für das kleine Pühreh.
    LG Patricia

    AntwortenLöschen
  4. Ich find das reeehli mega süess und hoffe scho die ganz zit das es no es 2. Drinne het !
    Will denn wird das bi mier blibe ;)

    liebs Gruessli
    Sandra

    AntwortenLöschen